Cui sunt dedicate?
• autorităti contractante care organizează proceduri de achiziţie în conformitate cu Legea nr. 98 din 2016
• potenţiali ofertanţi la procedurile de achiziţie publică desfășurate de autorități
• beneficiari din mediul privat care organizează proceduri de achiziţie prin publicarea anunţurilor pe site-ul https://beneficiar.fonduri-ue.ro/
Serviciile din domeniul achiziţiilor publice includ:
-
Pentru operatori economici:
- Utilizarea certificatului digital SICAP
- Utilizarea certificatului de semnătură electronică
- Asistenţă în elaborarea documentelor-tip şi a ofertelor tehnice şi/sau financiare pentru participarea ca ofertant la o achiziţie publică
- Analiza documentaţiilor de atribuire şi identificare a eventualelor încălcări ale legislaţiei naţionale sau comunitare
- Formularea contestaţiilor şi a plângerilor, în conformitate cu legislaţia achiziţiilor publice;
-
Pentru autorităţi contractante:
- Înregistrare în SICAP – e-licitaţie.ro;
- Îndrumare şi asistenţă în utilizarea SICAP
- Asistenţă în stabilirea procedurilor de achiziţie, în funcţie de specificul proiectelor şi de valoarea estimată a contractelor
- Asistenţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire
200.00 Lei + TVA
1 oră